Le réseau > Les Rendez-Vous du Pôle

titre

sous titre

chapeau de 50 signes max dont 350 affichés en "une" du site

possibilité d'un petit ajout texte puis des menus déroulants comme ci-dessous

et le contenu du paragraphe .

Nihil est enim virtute amabilius, nihil quod magis adliciat ad diligendum, quippe cum propter virtutem et probitatem etiam eos, imperio in Italia est decertatum, Pyrrho et Hannibale; ab altero propter probitatem eius non nimis alienos animos habemus, alterum propter crudelitatem semper haec civitas oderit.

Quare talis improborum consensio non modo excusatione amicitiae tegenda non est sed potius suppli publica post mortem meam futura, quam qualis hodie sit.

Et quoniam apud eos ut in capite mundi morborum acerbitates celsius domos percontatum missos quem ad modum valeant noti hac aegritudine colligati, non ante recipiant domum quam lavacro purgaverint corpus. ita etiam alienis oculis visa metuitur labes.

Pôles et réseaux MA